آرائوخو چند ساعت بعد از عمل برگشت (عکس)‏

رونالد آرائوخو بلافاصله بعد از عمل جراحی در فنلاند به بارسلون ‏برگشت تا روند ریکاوری را در باشگاهش بارسا دنبال کند. برای ادامه مطلب با سایت نتایج زنده مسابقات ورزشی همراه باشید.

نتایج زنده مسابقات ورزشی آرائوخو چند ساعت بعد از عمل برگشت عکس

رونالد آرائوخو دیروز در فنلاند توسط دکتر ‏لاسه لامپاینن جراحی شد ولی کمتر از 24 ساعت بعد او در دفتر ‏باشگاه بارسلونا دیده شد تا بلافاصله خودش را به باشگاه معرفی ‏کرده و روند ریکاوری را در باشگاهش دنبال کند. ‏

آرائوخو در یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا، در جریان دیدار اروگوئه و ‏برزیل، مصدوم شد و پزشکان بارسلونا تشخیص دادند او برای رها ‏شدن از آسیب وارد شده به همسترینگ پای راستش باید جراحی ‏شود. او به فنلاند رفت تا توسط دکتر لامپاینن، یکی از مشهورترین ‏جراحان آسیب‌های ورزشی دنیا عمل شود.باشگاه بارسلونا دیروز در بیانیه‌ای کوتاه تایید کرد که عمل جراحی ‏آرائوخو با موفقیت به پایان رسیده ولی اشاره نکرد که او حدودا از چه ‏زمانی به میادین برمی‌گردد. به نظر می‌رسد او حدود چهار ماه قادر به ‏بازی کردن نخواهد بود.وقتی امروز خبرنگاران در فرودگاه بین‌المللی بارسلون آرائوخو را ‏مشاهده کردند از اینکه او به این زودی بازگشته جا خوردند. آرائوخو ‏توسط تیم تشریفات بارسا از ترمینالی خارج شد که خبرنگاران نتوانند ‏با او صحبت کنند ولی کمی بعد تصویری از آرائوخو منتشر شد درحالی‌که مدافع اروگوئه‌ای پیراهن بارسا ‏را مقابل دوربین نشان داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *