پاریس افتضاح بود: نه خواب داشتیم، نه غذا!

ساشا زورف، تنیسور برجسته آلمانی، از شرایط خود در المپیک پاریس به شدت ناراضی بود و گفت کمیته المپیک آلمان آنها را مجبور به ماندن در دهکده المپیک کرده بود. برای ادامه مطلب با سایت نتایج زنده مسابقات ورزشی همراه باشید.

پاریس افتضاح بود: نه خواب داشتیم، نه غذا!

دوران اقامت الکساندر زورف در پاریس آن چیزی نبود که او آرزویش را داشت. تنیسور آلمانی از مدال طلای توکیو 2021 در پایتخت فرانسه دفاع می‌کرد، اما در نهایت در مرحله یک چهارم نهایی به لورنزو موزتی باخت.

علاوه بر این، ساشا زمانی که یک هفته پیش شرکت در رقابت‌های آزاد آمریکا را به دلیل مشکلات سلامتی لغو کرد، زنگ خطر را به صدا درآورد. در پایان، زورف توانست در مسابقات مسترز 1000 مونترال شرکت کند.

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی مسترز مونترال مقابل حریف دانمارکی، از ساشا در مورد تجربه او در بازی‌های المپیک سوال شد. پاسخ آلمانی جالب بود: «دهکده المپیک شرایط بدی داشت و متأسفانه باید این را اعتراف کنم. من آنجا ماندم، مانند کل تیم آلمان چون کمیته ما را مجبور به انجام این کار کرد.»

زورف پا را فراتر گذاشت و جزئیاتی از این تجربه بد را بیان کرد: «در اتاق‌ها تهویه هوا وجود نداشت و برای من سخت بود. ما از شرایط بد غذا و خواب رنج می‌بردیم. البته این برای همه یکسان بود، بنابراین من بیش از این گلایه نمی‌کنم. از این نظر فکر می‌کنم توکیو خیلی بهتر بود و سازماندهی خیلی بهتری داشت.»

تنیسور آلمانی اذعان کرد که از دهکده المپیک توکیو بیشتر خوشش می‌آمد، علاوه بر این که در آنجا مدال طلا گرفت، چیزی که مطمئناً به بهبود تجربه او کمک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *