ربکا را در حال دویدن در آتش دیدم!

یکی از همسایه‌های دونده کنیایی المپیک که چند روز قبل در اثر سوختگی درگذشت، از این حادثه تلخ سخن گفت. برای ادامه مطلب با سایت نتایج زنده مسابقات ورزشی همراه باشید.

ربکا را در حال دویدن در آتش دیدم!

ربتکا چپتگی، دونده اوگاندایی که یک ماه قبل در مسابقات المپیک شرکت کرده بود، چهار روز قبل توسط نامزد سابقش به آتش کشیده شد و به علت سوختگی بیش از حد درگذشت ‌تا یکی‌ از عجیب‌ترین اخبار ورزشی جهان در هفته گذشته رقم بخورد.

حالا و چهار روز پس از این اتفاق، یکی از همسایه‌های او که از نزدیک در متن حادثه بوده در این خصوص توضیح داد: “در خانه نشسته بودم که ناگهان صدای جیغ‌وداد شدیدی به گوشم رسید. وقتی بیرون آمدم ربکا را درحالی که شدیداً آتش گرفته بود دیدم که در حال دویدن به سمت خانه من است و بلند‌بلند درخواست کمک می‌کرد.

وقتی رفتم آب بیاورم و بقیه را صدا بزنم،‌ نامزدش دوباره در صحنه ظاهر شد و باز هم به روی او بنزین ریخت و سپس‌ فرار کرد. هر تلاشی از دستمان برمی‌آمد برای زنده ماندن ربکا انجام دادیم اما کار از کار گذشته بود.

خیلی اتفاق تلخی است. هنوز در شوک هستم و از آن‌ روز تاکنون نتوانسته‌ام غذا بخورم. ربکا یک همسایه فوق‌العاده بود. اون یک روز پیش از حادثه نیمی از ذرتی که در حیاتش کاشته بود را برای من آورد و با من تقسیم کرد. ربکا خیلی مهربان بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *