کورتوا هم به جمع حامیان اعتصاب پیوست!

تیبو کورتوا هم در جمع بازیکنانی قرار دارد که از فشردگی تقویم مسابقات ناراضی است. برای ادامه مطلب با سایت نتایج زنده مسابقات ورزشی همراه باشید.

کورتوا هم به جمع حامیان اعتصاب پیوست!

انتقاد از فشردگی تقویم رقابت‌های برگزار شده از سوی یوفا و فیفا در سطح باشگاهی ملی در چند سال اخیر بسیار شدت گرفته است و بسیاری از چهره‌های سرشناس در دنیای فوتبال به این موضوع اعتراض کرده‌اند.

این موضوع در چند روز گذشته بار دیگر به صورت جدی و این بار از سوی بازیکنان مطرح شده است. این در حالی است که پیش از این معمولاً چهره‌های حاضر در دنیای مربیگری مانند پپ گواردیولا یا کارلو آنچلوتی به این موضوع اشاره می‌کردند اما به نظر می‌رسد که صبر بازیکنان در این زمینه تمام شده است.

چند بازیکن از جمله دنی کارواخال پیش از این مدعی شده بودند که این احتمال وجود دارد که بازیکنان در اعتراض به این روند دست به اعتصاب بزنند تا به صورت جدی اعتراض خودشان را نشان دهند.

کورتوا در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: “شکایت ما در واقع درباره برگزاری‌ دیدارهای متعدد نیست، بلکه از این واقعیت ناراحت هستیم که در فاصله بین دو فصل فرصتی برای استراحت نداریم. بازیکنانی که به مراحل پایانی رقابت‌های یورو و کوپا آمریکا رسیدند فقط سه هفته فرصت برای استراحت داشتند. مسابقات ان‌بی‌ای هم بسیار فشرده و پرفشار برگزار می‌شود اما بازیکنان چهار تا پنج ماه فرصت برای استراحت دارند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *