هدف هافبک رئال مشخص شد: برگشت برابر اتلتیکو

ادواردو کاماوینگا مصمم است که در بازی برابر اتلتیکو مادرید بار دیگر به میادین برگردد. برای ادامه مطلب با سایت نتایج زنده مسابقات ورزشی همراه باشید.

هدف هافبک رئال مشخص شد: برگشت برابر اتلتیکو

کاماوینگا در طول چند فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید بوده و توانسته است به این تیم در خط حمله کمک بسیاری کند و در زمان مصدومیت دیگر بازیکنان هم توانسته است در پست‌های مختلفی برای رئال به میدان برود که کمک بزرگی به کارلو آنچلوتی بوده است.

این ستاره فرانسوی در جریان تمرینات رئال پیش از دیدار سوپرجام فوتبال اروپا برابر آتالانتا به شدت مصدوم شد و در همان زمان اعلام شد که نزدیک به دو ماه از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب فرصت بازی کردن برای رئال در فصل جدید رقابت‌های لالیگا را از دست داده است.

منابع نزدیک به این باشگاه پیش از این مدعی شده بودند که کادر پزشکی رئال در تلاش است تا هرچه زودتر شرایط بازگشت این بازیکن به میادین را فراهم کند تا با توجه به تعدد مصدومان رئال، به بهبود وضعیت این تیم کمک کرده باشد.

حالا روزنامه مارکا خبر داده است که کاماوینگا مصمم است که بتواند در بازی برابر اتلتیکو مادرید در ترکیب رئال مادرید به میدان برود و امیدوار است که روند درمانش تا آن زمان به صورت کامل طی شده باشد. آنچلوتی هم امید زیادی به بازگشت این ستاره تیمش دارد و معتقد است که حضور او شرایط را برای رئال بسیار بهتر خواهد کرد.

دیدار رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید قرار است در چارچوب مسابقات هفته هشتم رقابت‌های لالیگا در تاریخ هشتم مهر برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *