برای استقبال از تیم کاتالان: بازگشت دو مصدوم رئال

در آستانه بازی فردا شب رئال با اسپانیول مشخص شد دو ستاره ‏مصدوم این تیم جود بلینگام و اورلین شوامنی به لالیگا برمی‌گردند. برای ادامه مطلب با سایت نتایج زنده مسابقات ورزشی همراه باشید.

نتایج زنده مسابقات ورزشی برای استقبال از تیم کاتالان بازگشت دو مصدوم رئال

کارلو آنچلوتی فردا با تیمش در لالیگا به ‏مصاف اسپانیول می‌رود. او بار دیگر با معضل مصدومیت مواجه ‏شده و این ستاره‌ها را در اختیار ندارد: داوید آلابا، ادواردو کاماوینگا، ‏براهیم دیاز و دنی سبایوس.

اما رئالی‌ها یک خبر خوشحال‌کننده دارند. بعد از مدت‌ها غیبت دو ‏ستاره‌شان جود بلینگام و اورلین شوامنی، این دو فردا بار دیگر به ‏لالیگا برمی‌گردند. بلینگام و شوامنی در دیدار مقابل اشتوتگارت در ‏لیگ قهرمانان به میدان رفتند و فردا بار دیگر در لالیگا پا به توپ ‏خواهند شد.

‏شوامنی بازی هفته پیش رئال در لالیگا مقابل سوسیداد را به دلیل ‏مصدومیت از دست داده بود، ولی او خیلی زود به شرایط ایده‌آل ‏رسیده و می‌تواند مقابل اسپانیول به میدان برود.

بازگشت جود بلینگام برای رئال مادرید خبر خوشحال‌کننده‌تری است. ‏ستاره انگلیسی به جز بازی اول این فصل در لالیگا در چهار بازی بعدی ‏رئال غایب بود و حالا دوباره به لالیگا برمی‌گردد.

آنچلوتی که فصل گذشته با بحران بزرگی به دلیل مصدومان پرتعداد ‏مواجه بود، از اینکه در این فصل هم در حال حاضر چند مصدوم دارد، ‏نگران است. از چهار مصدوم رئال تنها کاماوینگا به زودی برخواهد ‏گشت. رئال از این نگران است که برنامه بسیار فشرده بازی‌ها باعث ‏شود شرایطی مشابه با فصل گذشته برای تیم ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *