تصمیم عجیب لیورپول: آرنولد-رئال همین ژانویه!

مدیران لیورپول در فکر فروش ترنت الکساندر آرنولد در پنجره زمستانی پیش رو هستند. برای ادامه مطلب با سایت نتایج زنده مسابقات ورزشی همراه باشید.

تصمیم عجیب لیورپول: آرنولد-رئال همین ژانویه!

الکساندر آرنولد در چند فصل اخیر همیشه یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب لیورپول بود و یورگن کلوپ اعتماد و علاقه زیادی به او داشت و این بازیکن هم موفق شد نقش مهمی را در موفقیت‌های به دست آمده توسط این تیم تحت هدایت این سرمربی آلمانی ایفا کند.

اما حالا به نظر می‌رسد که دوران حضور او در ورزشگاه آنفیلد رو به پایان است. قرارداد این ستاره انگلیسی با لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او همچنان بی‌نتیجه بوده و او حاضر نشده است پیشنهاد ارائه شده از سوی این باشگاه را قبول کند و قراردادش را تمدید کند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که شایعات بسیاری درباره علاقه رئال مادرید به جذب این بازیکن در تابستان سال آینده به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که او هم علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن این تیم و حضور در لیگ فوتبال اسپانیا دارد، خصوصا که رابطه نزدیکش با جود بلینگام به این شایعات دامن زده است.

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که مدیران لیورپول به این باور رسیده‌اند که الکساندر آرنولد دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد و قراردادش را تمدید نخواهد کرد. به همین دلیل این باشگاه تصمیم گرفته است که این بازیکن ۲۶ ساله را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیش رو در ماه ژانویه سال آینده میلادی به فروش برساند و امیدوار است که با رئال مادرید بر سر این انتقال به توافق برسد.

لیورپول به هیچ وجه دوست ندارد که او را به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از دست بدهد و به همین دلیل مایل است که الکساندر آرنولد در ماه ژانویه این تیم را ترک کند تا بتواند مبلغی را از رئال مادرید دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *