بازگشت ستاره جوان میلان از سن سیرو با مترو (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، میلان شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود به مصاف رم رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.برای ادامه مطلب با سایت نتایج زنده مسابقات ورزشی همراه باشید

این روز خاطره انگیزی برای لاپو ناوا بود که هنوز اولین بازی حرفه‌ای خود را در ترکیب میلان انجام نداده اما در این بازی روی نیمکت این تیم حضور داشت.

میلان در روزهای اخیر با بحران کمبود بازیکن مواجه بوده و تاتاروسانو به دلیل ابتلا به کرونا و الساندرو پلیتزاری، دروازه‌بان سوم، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نبودند. همین باعث شد که پیولی از ناوا در فهرست تیمش در بازی برابر رم استفاده کند.

نیکولو اسکیرا، خبرنگار ایتالیایی، پس از بازی عکسی از ناوا منتشر کرد که در حال رفتن به سوی خانه است.

این اولین باری بود که ناوا در فهرست تیم بزرگسالان میلان قرار می‌گرفت. این بازیکن 17 ساله پس از بازی سوار مترو شد تا مثل یک هوادار معمولی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود به خانه برگردد.

استفانو، پدر ناوا، پیش از این سابقه بازی در میلان را داشته و 70 بار با پیراهن این تیم در لیگ ایتالیا بازی کرده است. او همچنین سابقه یک قهرمانی در لیگ قهرمانان و دو قهرمانی در سری A را نیز با روسونری دارد.

میلان با سه امتیازی که در بازی شب گذشته به دست آورد 45 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر در فاصله یک امتیازی اینتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *